Pagina's
  • Home
  • Contact
  • Meestgestelde vragen
  • Retourbeleid
  • Over KabelNL
  • Installatieschema's Kabel TV | Ziggo geschikt en Kabel Keur
  • Wat is Kabel Keur?
  • Wat is Ziggo geschikt?
  • Opzet kabel TV thuisnetwerk Ziggo geschikt
  • Overzicht met nummering Hirschmann
  • Installatie videos | Ziggo geschikt en Kabel Keur
  • TV signaal verbeteren Ziggo
  • Storing Ziggo verhelpen
  • Komt het Ziggo signaal goed binnen?
  • Meerdere tv's aansluiten Ziggo
Login
Het beste beeld op je Smart TV met Ziggo gecertificeerd!
  • Bekijk hele assortiment
  • Categorieën

  • TV & Ontvangst
    • Antenne versterkers Ziggo gecertificeerd
    • Ziggo Easy Install antenneversterkers
    • Coax kabels Ziggo gecertificeerd
    • Connectoren
    • Wanddozen & Splitters
    • Aansluitkabels
    • Afstandsbedieningen TV
    • CI+ modules Ziggo | Caiway
    • Accessoires
  • TV & Bevestiging
    • TV beugels
    • TV beugels draaibaar
    • TV standaards
  • Netwerk kabels
    • Netwerkkabels op rol
    • Patchkabels
  • SONOS
    • Muurbeugels SONOS
    • Statieven SONOS
 

 
  • TV & Ontvangst
    • Antenne versterkers Ziggo gecertificeerd
    • Ziggo Easy Install antenneversterkers
    • Coax kabels Ziggo gecertificeerd
    • Connectoren
    • Wanddozen & Splitters
    • Aansluitkabels
    • Afstandsbedieningen TV
    • CI+ modules Ziggo | Caiway
    • Accessoires
  • TV & Bevestiging
    • TV beugels
    • TV beugels draaibaar
    • TV standaards
  • Netwerk kabels
    • Netwerkkabels op rol
    • Patchkabels
  • SONOS
    • Muurbeugels SONOS
    • Statieven SONOS
  • Meest gestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht het door jou gezochte antwoord er niet tussen zitten, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice.

Dit is op de volgende manieren mogelijk:

Neem contact met ons op via de chat
Chat

Onze chat is zowel door de week als in het weekend vrijwel altijd tot 22.00 bereikbaar. Zo kun je eenvoudig even een vraag stellen over een product of je bestelling.


WhatsApp
WhatsApp
Op WhatsApp kun je ons bereiken door op onderstaande knop te klikken:
Contact via WhatsApp

Of via het volgende nummer: 06 570 366 12 (uitsluitend WhatsApp!)


Neem contact op via Facebook Meessenger
Facebook Messenger

Op Facebook vind je onze pagina KabelNL. Via Messenger zijn we in staat je vraag vlot te beantwoorden.


Neem contact met ons op via Email
Email
Je kunt ons natuurlijk ook via email bereiken. Ook vragen die 's avonds of in het weekend gesteld worden, proberen we zo snel mogelijk te beantwoorden.
Kabel Keur
 Wat is Kabel Keur?
 Het Kabel Keur keurmerk is een keurmerk voor aansluitmaterialen zoals versterkers, coax kabels, connectoren en splitters. Kabel Keur wordt ondersteund door de Nederlandse kabelmaatschappijen waaronder Ziggo, CAIW en Delta. Producten met dit keurmerk zijn goedgekeurd door onafhankelijke experts en voldoen aan uiterst hoge eisen waardoor invloeden van bijvoorbeeld 4G LTE straling tot een minimum wordt beperkt.
 Waarom voor een product met Kabel Keur kiezen?
 Producten die voorzien zijn van het Kabel Keur keurmerk voldoen aan de hoogste eisen die gesteld zijn door de kabelmaatschappijen. Hierdoor staan ze garant voor een optimale en storingsvrije ontvangst van o.a. HDTV. Met name door de opkomst van 4G LTE straling voor het mobiele telecomnetwerk, is het van belang dat de kabelmaterialen over de juiste afscherming beschikken. Daarnaast zijn deze veelal geschikt op een hogere frequentieband te functioneren.
 Hoe herken ik een artikel met Kabel Keur?
 Artikelen die voldoen aan de eisen van het Kabel Keur keurmerk dragen het KabelKeur-logo. Dit keurmerk is bij alle betreffende productafbeeldingen terug te zien.
Bestellingen
 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
 Wij verzenden bestellingen uitsluitend met de pakketdienst. Het is niet mogelijk om bestellingen bij ons af te halen.
 Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
 Vanzelfsprekend kun je je bestelling of delen daarvan retourneren. Wij hanteren hiervoor een termijn van 14 dagen. Kijk onder het kopje: Hoe retourneer ik mijn artikel(en) voor de retourprocedure!
Wat is ons retourbeleid?
 Wanneer betalen wij de verzendkosten voor de retourzending?
 Wij betalen de verzendkosten van je retourzending indien een van onderstaande punten van toepassing is:

- Wanneer je een verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dat niet door jou besteld is.
- Wanneer je een defect artikel geleverd hebt gekregen en dit meldt binnen de zichttermijn.
- Wanneer je een artikel besteld hebt op basis van onjuiste productinformatie op onze website.
 Wanneer komen de verzendkosten van de retourzending voor je eigen rekening?
 - Als je een verkeerd artikel besteld hebt.
- Als je niet tevreden bent over een artikel.
- Als je een artikel verkeerd besteld hebt.
 Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling terug sturen?
 Wij hanteren een termijn van 14 dagen voor het retourneren van (een deel van) je bestelling. Kijk voor onze retourprocedure onder het kopje: Hoe retour ik mijn artikel(en)
 Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
 Nadat je bij onze klantenservice (mail) hebt aangegeven je bestelling (of een deel van je bestelling) terug te willen terugsturen, kun je de zending via PostNL naar ons retouradres sturen. Stuur een kopie van de factuur / pakbon mee, zodat duidelijk is bij welke bestelling de zending hoort. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. (defect of verkeerd geleverde producten uitgezonderd!). Het aankoopbedrag wordt maximaal binnen 3 werkdagen nadat de zending bij ons binnen is terugbetaald.
Betaalmogelijkheden
 Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
 Momenteel bieden wij de 4 meest gangbare betaalmethoden aan:

IDeal
Wanneer je internetbankiert bij o.a. ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank, dan heb je toegang tot iDeal. iDeal is een van de meest eenvoudige manieren van betalen van je bestelling op internet.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?
- Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
- Geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
- Betalen via iDeal is bij KabelNL altijd gratis!


Paypal
Bij KabelNL kun je betalen via PayPal. Gebruikers van PayPal weten het al langer. Deze wijze van betalen is heel eenvoudig. Geen readers o.i.d. nodig, maar gewoon een combinatie van je emailadres met je wachtwoord.

Hoe kun je betalen met PayPal bij KabelNL?
- Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
- Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.
- Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
- Log in met je PayPal account.
- Bevestig de betaling.
- Je betaling is gedaan!

Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag overmaakt op de bankrekening van KabelNL. Vermeld hierbij altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

Rekeninginformatie:
KabelNL
IBAN: NL64 KNAB 0257 4796 27

Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou er rekening mee dat het één tot drie werkdagen kan duren voordat het bedrag is overgeboekt. Zodra we de betaling hebben ontvangen, e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?
- Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
- Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Billink - Achteraf betalen
Je kunt je bestelling ook pas betalen, wanneer je deze ontvangen hebt.
Billink zorgt in dit geval voor de afhandeling van de betaling.


| Meer

  • grade Ziggo gecertificeerd!
  • thumb_up Het beste beeld op je (Smart) TV!
  • local_shipping Ziggo geschikt | Kabel Keur!

CONTACT INFORMATIE

  • 

    klantenservice@kabelNL.nl

  • 

    Zuiderlaan 23E

  • 6905 AC ZEVENAAR

  • 

    KVK: 70363870

Menu

  • Home
  • Contact
  • Meestgestelde vragen
  • Retourbeleid
  • Over KabelNL
  • Installatieschema's Kabel TV | Ziggo geschikt en Kabel Keur
  • Wat is Kabel Keur?
  • Wat is Ziggo geschikt?
  • Opzet kabel TV thuisnetwerk Ziggo geschikt
  • Overzicht met nummering Hirschmann
  • Installatie videos | Ziggo geschikt en Kabel Keur
  • TV signaal verbeteren Ziggo
  • Storing Ziggo verhelpen
  • Komt het Ziggo signaal goed binnen?
  • Meerdere tv's aansluiten Ziggo

Betaalmogelijkheden

iDeal
Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank!

PayPal
Heb je een PayPal-account dan betaal je eenvoudig, veilig en snel met je emailadres!

Overboeking
Een bankoverschrijving is een veilige manier van betalen! Houd wel rekening met een wat langere verwerkingstijd.

Achteraf betalen
Je kunt je bestelling ook pas betalen wanneer je deze ontvangen hebt.


Betaalmogelijkheden KabelNLAchteraf betalen
 

Over KabelNL


KabelNL verzorgt de verkoop van Ziggo gecertificeerde TV materialen voor de ontvangst van kabeltelevisie. Kabel Keur en Ziggo geschikt. Alles voor het beste beeld op je (Smart) TV! 


Gecertificeerde materialen voor:


Keurmerk veilig winkelen:

* Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden op maandag verzonden. / Alle bedragen zijn  inclusief  BTW   

Algemene voorwaarden