Wat is Kabel Keur?
Het Kabel Keur keurmerk is een keurmerk voor aansluitmaterialen zoals versterkers, coax kabels, connectoren en splitters. Kabel Keur wordt ondersteund door de Nederlandse kabelmaatschappijen waaronder Ziggo, CAIW en Delta. Producten met dit keurmerk zijn goedgekeurd door onafhankelijke experts en voldoen aan uiterst hoge eisen waardoor invloeden van bijvoorbeeld 4G LTE straling tot een minimum wordt beperkt.
Waarom voor een product met Kabel Keur kiezen?
Producten die voorzien zijn van het Kabel Keur keurmerk voldoen aan de hoogste eisen die gesteld zijn door de kabelmaatschappijen. Hierdoor staan ze garant voor een optimale en storingsvrije ontvangst van o.a. HDTV. Met name door de opkomst van 4G LTE straling voor het mobiele telecomnetwerk, is het van belang dat de kabelmaterialen over de juiste afscherming beschikken. Daarnaast zijn deze veelal geschikt op een hogere frequentieband te functioneren.
Hoe herken ik een artikel met Kabel Keur?
Artikelen die voldoen aan de eisen van het Kabel Keur keurmerk dragen het KabelKeur-logo. Dit keurmerk is bij alle betreffende productafbeeldingen terug te zien.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wij verzenden bestellingen uitsluitend met de pakketdienst. Het is niet mogelijk om bestellingen bij ons af te halen.
Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
Vanzelfsprekend kun je je bestelling of delen daarvan retourneren. Wij hanteren hiervoor een termijn van 14 dagen. Kijk onder het kopje: Hoe retourneer ik mijn artikel(en) voor de retourprocedure!
Wanneer betalen wij de verzendkosten voor de retourzending?
Wij betalen de verzendkosten van je retourzending indien een van onderstaande punten van toepassing is:
- Wanneer je een verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dat niet door jou besteld is.
- Wanneer je een defect artikel geleverd hebt gekregen en dit meldt binnen de zichttermijn.
- Wanneer je een artikel besteld hebt op basis van onjuiste productinformatie op onze website.
Wanneer komen de verzendkosten van de retourzending voor je eigen rekening?
- Als je een verkeerd artikel besteld hebt.
- Als je niet tevreden bent over een artikel.
- Als je een artikel verkeerd besteld hebt.
Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling terug sturen?
Wij hanteren een termijn van 14 dagen voor het retourneren van (een deel van) je bestelling. Kijk voor onze retourprocedure onder het kopje: Hoe retour ik mijn artikel(en)
Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
Nadat je bij onze klantenservice (mail) hebt aangegeven je bestelling (of een deel van je bestelling) terug te willen terugsturen, kun je de zending via PostNL naar ons retouradres sturen. Stuur een kopie van de factuur / pakbon mee, zodat duidelijk is bij welke bestelling de zending hoort. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. (defect of verkeerd geleverde producten uitgezonderd!). Het aankoopbedrag wordt maximaal binnen 3 werkdagen nadat de zending bij ons binnen is terugbetaald.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Momenteel bieden wij de 4 meest gangbare betaalmethoden aan:
IDeal
Wanneer je internetbankiert bij o.a. ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank, dan heb je toegang tot iDeal. iDeal is een van de meest eenvoudige manieren van betalen van je bestelling op internet.
Waarom zou je kiezen voor iDEAL?
- Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
- Geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
- Betalen via iDeal is bij KabelNL altijd gratis!
Paypal
Bij KabelNL kun je betalen via PayPal. Gebruikers van PayPal weten het al langer. Deze wijze van betalen is heel eenvoudig. Geen readers o.i.d. nodig, maar gewoon een combinatie van je emailadres met je wachtwoord.
Hoe kun je betalen met PayPal bij KabelNL?
- Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
- Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.
- Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
- Log in met je PayPal account.
- Bevestig de betaling.
- Je betaling is gedaan!
Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag overmaakt op de bankrekening van KabelNL. Vermeld hierbij altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.
Rekeninginformatie:
KabelNL
IBAN: NL64 KNAB 0257 4796 27
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou er rekening mee dat het één tot drie werkdagen kan duren voordat het bedrag is overgeboekt. Zodra we de betaling hebben ontvangen, e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.
Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?
- Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
- Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Billink - Achteraf betalen
Je kunt je bestelling ook pas betalen, wanneer je deze ontvangen hebt.
Billink zorgt in dit geval voor de afhandeling van de betaling.