Ziggo gecertificeerd

Online chat

Klanten geven ons 8,9/10

Het beste beeld op je (Smart) TV!

info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Meest gestelde vragen

Kabel Keur
 Wat is Kabel Keur?
 Waarom voor een product met Kabel Keur kiezen?
 Hoe herken ik een artikel met Kabel Keur?
Bestellingen
 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
 Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
Wat is ons retourbeleid?
 Wanneer betalen wij de verzendkosten voor de retourzending?
 Wanneer komen de verzendkosten van de retourzending voor je eigen rekening?
 Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling terug sturen?
 Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
Betaalmogelijkheden
 Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Mocht je het door jou gezochte antwoord niet hebben kunnen vinden, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Dit is op de volgende manieren mogelijk:


Neem contact met ons op via de chat Chat  

 Onze chat is zowel door de week als in het weekend vrijwel altijd tot 22.00 bereikbaar. Zo kun je eenvoudig even een vraag stellen over een product of je bestelling.



WhatsApp

 WhatsApp  

 Op WhatsApp kun je ons bereiken door op onderstaande knop te klikken:


 

Contact via WhatsApp


Of via het volgende nummer: 06 570 366 12 (uitsluitend WhatsApp!)


 FNeem contact op via Facebook Meessengeracebook Messenger  

 Op Facebook vind je onze pagina KabelNL. Via Messenger zijn we in staat je vraag vlot te beantwoorden.



Neem contact met ons op via Email Email  

 Je kunt ons natuurlijk ook via email bereiken. Ook vragen die 's avonds of in het weekend gesteld worden, proberen we zo snel mogelijk te beantwoorden.

Beste bezoeker,

Van donderdag 8 t/m 23 augustus zijn wij in verband met onze vakantie niet aanwezig. Bestellingen die in deze periode geplaatst zijn, worden na 23 augustus door ons afgehandeld.

Fijne zomer!

Team KabelNL