Ziggo gecertificeerd

Online chat

Klanten geven ons 8,9/10

Het beste beeld op je (Smart) TV!

info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retourneren en ruilen


Ik wil mijn product retourneren of ruilen

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
Mocht je besluiten je aankoop naar ons terug te sturen, neem dan voor de tijd even contact met ons via klantenservice@kabelNL.nl 
Wij zullen de retour aanmelden in ons systeem. Nadat de zending is aangemeld, ontvang je van ons een email met verdere instructies.


Voor wie zijn de kosten voor retourzending?

Wanneer een bestelling beschadigd / defect wordt afgeleverd of wanneer een ander product door ons is geleverd dan dat is besteld, nemen wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening. In deze situatie ontvang je per mail een pakketzegel waarmee de zending kan worden ingeleverd bij de dichtstbijzijnde PostNL-vestiging.

Wanneer je een product wilt terugsturen omdat je deze toch niet wilt hebben, komen de retourkosten voor eigen rekening, Ditzelfde geldt in het geval een artikel verkeerd besteld is.


Hoe lang duurt het voordat ik een vervangend product ontvang?

Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen een vervangend product te leveren in het geval het geleverde product beschadigd of defect is afgeleverd.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de retourzending hebben ontvangen, wordt deze administratief verwerkt. Binnen 3 dagen zal het aankoopbedrag worden teruggeboekt naar je rekening. Vaak gebeurt dit dezelfde dag al!

Beste bezoeker,

Van donderdag 8 t/m 23 augustus zijn wij in verband met onze vakantie niet aanwezig. Bestellingen die in deze periode geplaatst zijn, worden na 23 augustus door ons afgehandeld.

Fijne zomer!

Team KabelNL